Dålig uppdatering

Jag har en stark känsla av att den här bloggen kommer gå i graven om jag fortsätter i den här takten, haha. Så jag får väl helt enkelt lov att bättra mig!
Idag försov jag mig pga att jag inte kunde somna inatt, vilket jag inte kunnat göra den senaste veckan.  Hoppas det bättrar sig.Tur i oturen så fick jag skjuts till jobbet, så jag kom trots allt inte alldeles jätteförsent.
Efter jobbet åkte jag och Angelika till Farsta för att hon skulle se om sin mobil kommit in efter att ha vart på reparation, vilket den inte hade. Samtidigt som vi var där passade jag på att glutta runt lite i butiker, Köpte fyra par skor, en halsduk från indiska samt foundation. Sedan skulle Angelika bege sig hemåt så istället mötte jag Melissa som precis slutat skolan. Efter att ha släpat runt Melissa in och ut, hit och dit i butiker ett bra tag så började vi röra oss hemåt.
Hann knappt kliva in genom dörren innan det var dags att röra sig utåt igen för att göra Annie sällskap till centrum för att chacka lite candy och mat.

Så nu alldeles strax tänkte jag slänga mig i duschen för att sedan lägga mig i soffan och se på film, sådär lagom avkopplande efter en hård dag ;)
God kväll!

100 dagar kvar älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0