29 april

Hello!
Under den senaste tiden har jag känt att allting verkligen känns så rätt på något sätt, vädret är perfekt och livet bara leker. Igår åkte jag och Disa in till stan och tog en fika, samt letade efter en ny skinnjacka till mig, men hittade inget. Så det får bli något annat. Efter det drog vi på träning, och jag måste bara få skryta lite. Efter en kvart får Disa håll och måste sätta sig ner, istället för att boxas mot henne är jag tvungen att boxas med en jäkla biff. Haha jag flög igenom halva rummet alltså. Jaja, en rejäl genomkörare var det iallafall ;) Efter det åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning för utgång igen, då tog jag en promenad med L. Vid 23 tiden eller var det var så var jag tillbaka hemma.
Idag så var det en kanonbra dag på dagis, efter det åkte jag hem och bytte om. Därefter drog jag och mötte Melissa, vi hade ingenting att göra och var helt slut så vi satte oss på en klippa i solen och njöt. Nu är jag tillbaka hemma och funderar på att ta en sväng förbi gymmet och sola. Men måste egentligen stanna hemma för att passa snorungen. Aja, får se hur jag gör :)
Ha det så bra!

image181
Hittade den här grymt snygga bilden på älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Låter intensivt

2008-04-29 @ 23:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0