lalalaaa

1. Hur gammal är du om fem år?
21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med igår?
oj, flera stycken, men jag får nog säga Nina och Linda

3. Hur lång är du?
159.5 för att vara exakt, haha!

4. Vilken är den senaste filmen du sett och med vem?
Saw ett, två och tre, med Nina, Emmy och Jim.

5. Vem ringde du senast?
Malin

6. Vem ringde dig senast?
matti

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Okej, men vi ringer dig strax, puss"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa, för ansträngande att smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
i förrgår kväll.

11. Vilken ögonfärg har du?
brungröna

12. När vaknade du i dag?
alldeles för sent, 8. Då jag började skolan.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Hej tomtegubbar! en riktig klassiker

14. Vilken är din favoritplats?
Grekland, såklart!

15. Vilken plats föredrar du minst?
kalla, kalla sverige

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ojdå, måste nog säga BB.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
monstret under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ninas usla skämt, haha!

19. Hur stor är din säng?
inte för att skryta, men den är 180. haha

20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
helst utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
haha, 5.

23. Hur många landskap har du bott i?
inom sverige? stockholm

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm, Riyadh och Jiddah

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota på stranden, skor i skolan.

26. Är du social?
ooh, ja!

27. Vilken är din favoritglass?
Loffe´s mjukisglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
morotskaka&cheesecake

29. Tycker du om kinamat?
yesbox

30. Tycker du om kaffe?
absolut!

31. Vad äter & dricker du till frukost?
kaffe, smörgås

32. Sover du på någon särskild sida?
helst på magen

33. Kan du spela poker?
nej, eller jag vann iförsig på klädpoker i somras, så om det är samma sak, så ja:)

34. Tycker du om att mysa/kela?
yesyesyes

35. Är du en beroendemänniska?
what?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej, men flera nära.

37. Vill du ha barn?
ja,såklart

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, och lite spanish

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej, tyvärr

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och resor

42. Äger du dyrbara smycken?
ja, ett par stycken

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
efterlyst

44. Kan du rulla med tungan?
haha nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
ojdå, det finns så många.. Melissa, Annie, Malin,Disa, Adrian, G, Lucas,Nis, Lisan. mfl.

46. Sover du med gosedjur?
nope

47. Vad har du för ringsignal?
har för det mesta ljudlös

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej, inte vad jag vet, de ligger väl kvar under sängen isåfall

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ett pokémonspel, haha!

50. Flirtar du mycket?
jag vet inte, har faktiskt inte tänkt på det.

51. Kan du byta olja på bilen?
nej, aldrig provat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nepps, men det vore en upplevelse:)

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Mitt liv med Caroline Cossey

54. Läser du dagstidningen?
yes, varje vardag på vägen till skolan

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej jag gjorde, men jag tröttnade.

56. Dansar du i bilen?
i bilen? nej där sjunger jag

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
the voice på TV

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
det minns jag inte

59. När var du i kyrkan senast?
på en begravining för någon månad sedan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Eva och Madde!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
som jag minns.. 3 nätter på min och disas båtresa.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
faktiskt mamma, hihi. vad det gällde har jag ingen lust att tala om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0