Torsdag

Hejsvejs!
Jag kom precis hem igen efter att ha släpats runt med Malin och Annie i huddine ett bra tag. Vi tog en liten svängom förbi Mcdonken också, när vi ändå hade vägarna förbi. Svårt att motstå liksom, haha.
När vi var nere i centrum hittade jag en hel del kläder och skor som jag verkligen behöver! (eller nej, men verkligen vill ha!) haha. Men, efter den där lilla incidenten som skedde för några veckor sedan, så är jag pank!
Snart ska jag kila vidare till gymmet, känner att jag är i ett stort behov utav det! Fast först ska jag slå mig ner framför älskade Crash Bandicot, det är verkligen barnsligt kul! haha.
Senare skulle jag kanske träffa Disa, vet inte om det blir av, så vi får se:)
Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0