This is me

Personlighet;
Vad heter du: Therese Maria Lindblom Sandberg
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Paps röstade Henrietta och mams Kitty
Vart bor du: Huddinge
Hur lång är du:  nästan 160
Ögonfärg: brun
Hårfärg: brunett

Skulle du vilja;
Krama någon nu? Ja
Hålla handen med din älskade? Ja, om det fanns någon just nu. haha
Pratar du fortfarande med:
personen du kysste senast? Yes
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? Minns inte vem det var.
han som fick dig gråta sist? Han är ju min pappa så, Ja.
hon du klappade till senast? haha, jepp, men det var oseriöst(A)

Brukar du;
krama dina tjejkompisar? Såklart jag gör!

strula på fester? Det händer
snacka i mobilen flera timmar om dagen? Jajamänsan.

Har du?
ljugit för dina föräldrar? ohja
sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
sovit mellan två killar/tjejer? Yepp.
ljugit för en vän? Ja, tyvärr.
rökt/snusat? Ja.
Rökt brajja? Nej

Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: Jag varierar mig, just nu en brun kappa.
Vad använder du just nu för skor: mörkbruna stövlar.                                                                     
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Det är så mycket att jag inte minns allt.
Vad har du för skostorlek: 38-39

Senaste personen som;
Du pratade med: Simon
Du gick på bio med: Nina, Saw 4
Du gick på stan med: Malin och Annie.
Du kramade: Fredric
Såg dig gråta: oj, minns inte.
Skällde på dig: haha, Annie

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: Jag har inget husdjur
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja, flera ggr.            

Är du ensam nu: Nja, Fredric sitter bakom.

Vill du gifta dig: Ja, fast jag väntar gärna några år.
Vill du ha barn: Ja, med stort J!

Extra stuff;
Tar du droger: nejp
Vad är du mest rädd för: ingenting som jag kan komma på, det vore väl självaste döden.
Vilka kläder sover du i: oftast nothing. annars t-shirt.
Vart vill du gifta dig: På en strand vid ett hav.
Kör du bil: Nope, I'm to young.
Har du ett jobb: Jag letar.

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja! Jag är sällskapssjuk.

Är du ett hälsofreak: haha, ibland. Jag var värre förr.
Har du någon tatuering: Snart så.

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: nej
Köpt något: faktiskt inte
Varit sjuk: nej
Sjungit: Ja
Sagt "jag älskar dig": Ja
Träffat någon ny: Nja, halft.
Saknat någon: Ja, en hel del.

Kramat någon: haha, japp!
Pussat någon: japp!

Vilken;
Tidning läser du: Punkt SE, Metro, Sthlm city, veckorevyn m.fl.

Buss åker du oftast: väääldigt varierande
Frisyr har du: Kort, alldeles för kort!
Dag fyller du år: 16 maj, ingen aning vilken veckodag det är.

Senaste;
Film du såg: American pie 2
Sak du stal: öhm, ingen aning
Mat du åt: Gorby's pirog


Kommentarer
Postat av: Annie

Skällde på dig: haha, Annie

Hahaha:D

2007-11-26 @ 13:12:35
URL: http://aannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0