sunday

hejhopp!
Jaha, så var det söndag igen. Men numera är inte söndagar detsamma för mig, en vanlig söndag brukar vara en väntan, en väntan på måndagen. En väntan på att få börja i skolan, eller komma tillbaka till jobbet, kanske inte alltid lika roligt. Numera behöver jag inte vänta på något, så tråkigt!
Imorgon är det min första dag på Lowes jobb, haha, wish me luck!

I fredags träffade jag Disa ett tag på dagen, vid 17tiden åkte jag och mams till Ikea åt köttbullar (såklart!) och letade lampor. Jag fyndade ett par härliga tavlor som jag ska sätta upp på rummet idag hade jag tänkt.
Efter att ha släpats runt på Ikea ett tag så lyckades jag slita mams ifrån alla soffor och fåtöljer som hon stod och dreglade över. Sen kilade jag till Annie, precis när jag kommit dit så ringer Mia som också ville komma. Så Annie gick till Stuvsta och mötte henne, under tiden så duschade jag och gjorde iordning snackset, vilket var morötter, gurka med dip. suuuupergott! 
Vid halv ett började Mia åka hem igen, så jag och Annie var själva igen, det hände inte särskilt mycket efter det, vi spelade till PS2 - Crasch Bandicot & Hugo, haha!
Snipp snapp snut, så var denna kvällen slut!

Igår roade jag mig hemma hos Annie större delen utav dagen, hade ett väldigt långt samtal med D också, och nu märker jag verkligen hur mycket jag saknar honom, förjävligt att jag kommer få vänta ända till mars innan vi kommer kunna träffas igen. 
Vid 7 tiden gick jag hem för att göra mig iordning, eftersom jag skulle möta Nina klockan åtta inne i stan. Vi skulle gå på bio, se Saw 4.
Så vi gick till Kungsgatan för att hämta ut biljetterna, när vi gjort det var det en hel timma kvar innan filmen skulle börja, så vi tog en promenad, en prat- och en skrattstund. hah!
På vägen ut från bion så skakade både mina och ninas ben, jag vet inte om det berodde på att vi var rädda eller för att vi hade suttit ner för länge. Men jag kan tala om för dig som inte redan vet, den är vidrig!
Den är inte läskig på något sett, det är ingen utav sawfilmerna, men de är så galet obehagliga, så sjuka. Förstår inte hur man kan komma på något sånt. men men, vi får hoppas på att det komma en femma och att det inte händer i verkligheten.
När jag kom hem, somnade jag direkt!

Hur som helst, nu ska jag rusa till gymmet för att träna och sola lite. Senare ska jag försöka göra iordning i mitt rum :)
Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0