Springsteen, 22/5

image38 Hello there! Tänkte bara tala om att den 22;a maj så far jag till Dublin för att se Bruce Springsteen. Ingenting är dock bokat eller bestämt, med det är vad jag verkligen vill. Om jag verkligen vill något, så ska det bli så.
Jag kollade runt igår om Springsteen hade tänkt komma förbi Sweden och hälsa på något, och det visade sig att han skulle komma den 10;e december, vilket jag inte hade någon aning om. Så biljetterna är såklart slutsålda.
Suck! Men det hindrar inte mig! Utan i Maj ska han förbi Dublin, då ska jag minsann dit! Att jag väljer just Dublin
beror på att min faster bor där, då tänkte jag passa på att hälsa på henne. Två flugor i en smäll liksom :)
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0