Söndag

Godmorgon världen!
Idag vaknade jag runt 11, då jag ställt klockan. Hade ingen lust att sova bort hela dagen igen, haha.
Jag kom precis in igen efter att ha vart ute och sprungit, det är så skönt! funderar nästan på att ta en runda förbi gymmet senare. Men först måste jag städa rummet. Om en vecka är det första advent och mams blir galen om jag inte fått iordning tills dess. Egentligen vet jag inte varför jag behöver städa, personligen tycker jag inte att det ser så hemskt ut, som mams får det att låta som. Men det är väl så det brukar låta. Fast just nu så har jag iförsej väldigt mycket energi, så lite kul ska det väl bli. Det gäller bara att man sätter på bra musik så man kan dansa och sjunga med, vem vet jag kanske tom. tar hela lägenheten på samma gång, hah!
Kramis!


image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0