Söndag, 11/11

Hello there!
Ojojoj, det är nästan skrämmande hur fort tiden går, idag är det den 11 november vilket betyder att det endast är lite mer än en månad kvar till julafton och mindre än två månader kvar till nyår! Det är galet hur fort tiden går. Det känns som om det var en vecka sedan som jag stod i badrummet och gjorde mig iordning inför skolavslutningen, och att det var igår som jag och Disa klev ur planet efter att vi landat på Rhodos, läskigt!
hur som helst, idag ska jag inte göra något speciellt ska snart börja gå mot Alexander, ska gratta den nyblivna 21åringen. Lite tårtsugna släktingar kommer också förbi.  Tyvärr.
Våra släktingar inom familjen Sandberg, de är värst! utan tvekan. De är som riktiga skvallerblaskor, bara snackar massa skvaller och skitsnack om allt och alla, så varje gång de är på besök så behöver de inte längre räkna med att jag är där, jag går ut och rensar skallen istället, mycket hälsosammare. haha.

Igårkväll så träffade jag Malin, Caroline och Viktor. Vi hade hur tråkigt som helst så vi träffade Lucas, Olle, G, Nisse och så två kompisar till dem. Vi slog oss ner inne på pizzerian för att värma oss lite, och för att några skulle äta. Vid 23tiden så drog jag, Malin och Caroline hemåt, och eftersom grabbarna skulle mot snättringe så fick jag sällskap hela vägen, yiho!

På tal om något helt, helt annat så är det ju faktiskt julafton snart, vad ska man önska sig i år?
och vad ska man köpa till de andra?
vilka ska jag köpa till?
och om det snart är julafton så är det ju snart nyår,
vad ska man göra då?
vad ska man ha för nyårslöften?
vem ska man kyssa vid tolvslaget?
Äsch, allt löser sig, nu ringer M, så jag ska ta det:)
Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0