Monday!

Den här dagen har jag spenderat framför TVn, kollat på Vänner och spelat Crash, men när jag tröttnat på att förlora så satte jag på filmen What a girl wants. Väldigt söt, och jag måste säga att Oliver James fått mig att falla!
Nu har jag kommit fram till att killar som kan sjunga gör mig verkligen knäsvag! Ett plus i kanten skulle också vara om de kunde spela gitarr. Ohyes!
En annan sjungande godisbit är Bruce Springsteen, idag är han dock vädligt gammal, men för sisådär 20 år sedan, wow! När jag lyssnar på honom önskar jag att jag vore född 30 år tidigare. 
Hur som helst, så hade jag tänkt springa och fixa lite pancakes till mig och Fredric som snart kommer hem.
Puss!

 

På den första bilden är Bruce fångad, för ungefär 15 år sedan.
Och den andra har vi då sötnosen, Oliver James.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0