Lycka!

 Hallelujah, vad det är härligt att springa. Under kvällen har jag vart ute och sprungit i skogen och jag skojar inte, det är något bland det bästa jag vet. Man får en sån otrolig energikick! Jag rekommenderar det verkligen, börja springa, hur jobbigt det än är, kämpa på. Det är inte bara känslan efter som är så härlig, utan tänk vilken kropp man kan få! Så numera har jag bestämt mig för att börja springa flera dagar i veckan, nu får vi se hur länge det kommer att hålla. haha.
Anyway, nu ska jag lägga mig i sängen och glo på Vänner och kanske försöka sova, känns dock lite för tidigt för det, men med tanke på hur tidigt jag ska upp imorgon och hur dåligt jag sovit den senaste tiden så behöver jag det.
Godnatt, Therese.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0