Lite lagom uttråkad.

Vad har du för TV-kanaler? de flesta vanliga, 1an,2an,3an,4an,5an,6an, 7an, MTV och resten.
Har du åkt moped någon gång? nej. haha ja, såklart?

Har du busringt någon gång? yepp.
Har du fått felparkeringsböter? jamen visst, flera gånger. haha nej jag är bara sexton.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? JA, det är 1a på min "innan-jag-dör-lista".

Har du en egen trädgård? nej, den är pappas.

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Abo

Kan du alla orden i nationalsången? hm.. jag vet inte äns hur den går nu när jag tänker efter.
Badkar eller duschkabin? badkar, helt klart!
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Norbit, "How you doing?".
Favoritpizza? Hawaii
Chips eller popcorn? med tanke på att jag inte äter något utav de, så vet jag inte.
Vilken färg på läppstift använder du? använder sällan läppstift, men det som jag har använt är vinrött.
Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha, nej? borde jag ha gjort det?
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? räknas det med käpphästar? hahaha
Apelsin- eller äpplejuice?  Beror på vad jag är sugen på, men skolans - äppeljuice.
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Disa, Mcdonalds. en riktig klassiker!
Favoritchoklad? Chocolate is my passion, spelar roll vilken smak.
Är du bra på matlagning? Jag ska inte ljuga. Ja.
Klarar du att tanka själv? Har gjort det en gång, med moped och då hällde jag ut hälften. Jag måste nog säga nej.
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Yes, Proactive.

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? japp, eller en t-shirt med deras egna tryck.
Vad var det senaste du handlade? en lång kofta och ett par örhängen. ett riktigt impulsköp.
Har du kräkts offentligt? haha, JA. och jag var NYKTER.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, med stort J.
Har du ringt något betalnummer? jajamänsan.
Kan man vara vän med sitt ex? såklart att man kan.

När besökte du ett sjukhus senast? i tisdags.
Hade du mycket hår som liten bebis? jag minns faktiskt inte.
Vad har du i din väska? skolböcker, hårprodukter, smink, bodylotion,ansiktslotion, ibland extraskor.
Vad är du tacksam för idag? att jag har Annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0