Friday night!

Snipp, snapp, snut så var denna fredag slut.
Just nu sitter jag hemma hos A och gör ingenting, är otroligt pigg. Kan dock inte förstå hur det kommer sig, när jag egentligen känner för att sova, men men.
Imorgon är det lördag. Jag har inte helt bestämt vad jag ska hitta på då, men jag har en hel del alternativ. Antingen ska jag träffa Melissa, eller kanske Nina, Emmy och Julia, minns inte om det var imorgon som de hade planerat. Eller så kan jag träffa L,G och resten. Och så vill W träffas. + att jag kanske skulle ut med Lowe. Så vi får se vad jag väljer, men det kan jag avslöja imorgon. På dagen ska jag träna och sola hade jag tänkt, och hjälpa mami med städningen!
Nu ska jag nog gå och lägga mig bredvid A, och se på American Pie 2.
Godnatt gott folk.

PS. Nu är det faktiskt dan före dan, före dan,  före dan, före dan,  före dan, före dan,  före dan, före dan, före dan, före dan,  före dan, före dan,  före dan, före dan, före dan, före dan,  före dan, före dan,  före dan, före dan,  före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före dopparedan! jippiiie! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0