For the first, and the last time

Huah! Att arbeta som mattläggare är inte min starka sida. Så nej, tack. Imorgon fortsätter mitt arbetssökningsäventyr.
Just nu så har jag bara lust att slänga mig ner i en massagesäng och få härlig massage, så ont i ryggen som jag har utav alla tunga lyft, så. Stackars, stackars Lowe som får stå ut med det där dag ut och dag in, lider med honom. Men som sagt, för den första och den allra sista gången! haha.

Vet ni vad jag mer vill? få tillbaka mitt hår!
För några veckor sedan så klippte jag av mig allt, eller inte allt, men väääldigt mycket, det är jättekort. Och usch så tråkigt det är, jag vill ha tillbaka mitt långa hår! Iförsig så var det väldigt väldigt slitet, men jag vill ändå ha tillbaka det. Nu när jag har kort hår, så finns det inte mycket man kan göra med det, jag brukar älska att prova nya frisyrer osv. men numera så går ju inte det.. lite tråkigt, men jag kan ju trösta mig med att det faktiskt växer ut. Det är bara en tidsfråga om när.
Jaja, nu ska jag gå och fixa lite wok:)



By the way, här är en bild på mitt hår, innan det blev kort, bilden är dock 1 år gammal, men det var i princip så håret såg ut. Fy, vad jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0