30/11

Hejhopp!
Vet ni vad? tanken av att det inte alls är långt kvar tills Nyårsafton slog mig precis, det är trots allt bara 4 veckor kvar.
Det börjar snart bli dags att planera vad man faktiskt ska ha på sig och vilka som man ska träffa. I vanliga fall brukar jag föredra att ta dagarna som de kommer och inte planera så mycket, men när det gäller nyårsafton är det en helt annan sak, om ni frågar mig. Jag har faktiskt redan börjat kolla runt lite på vad jag kan ha på mig, och jag har hittat en del aktuella klänningar. Två utav de är dessa underbara klänningar från H&M.

image43image44

Men det finns så mycket att välja mellan, det gäller bara att gräva djupare! :)

 

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu påminde du mig om att jag också måste köpa nåt att ha på mig på nyår :| haha

2007-11-30 @ 23:38:37
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0