29/11

Godmorgon gott folk!
Kom nyligen hem efter att ha sovit över hos Melissa och jag måste säga att såhär gott har jag inte sovit på riktigt länge! Vi gjorde egentligen inget speciellt igår, men vi hade lika mysigt iallafall. Jag åkte till Farsta för att möta henne och hade tänkt lämna in några CV också, men naturligvis så glömde jag de hemma, klantig som jag är. haha.
Idag hade jag tänkt att jag ska träna lite, och så ska jag ringa min syon från skolan. Ska berätta att jag ska börja praktisera tills jag hittat ett jobb. Har nämligen fått en praktikplats på ett dagis. Det kan ju inte bli mycket bättre, jag som älskar småbarn, bäst av allt är att det är barn från ett till två år. Love it!
Nu ska jag bara springa förbi A och hämta hennes bankkort. 
Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0