28/11

image35Idag är det den 28/11 och det är snart första advent, vilket betyder att det snart är julafon. Och efter julafton så är det Nyår. Gud vad tiden går fort! Det känns som att det var igår jag slutade ettan.
Min dag, nu på morgonen ska jag ut och springa, sen kila förbi gymmet, där jag även ska sola. Efter det ska jag göra mig iordning och träffa Melissa. Jag ska möta henne i Farsta, med tanke på att hon går i skolan där. Samtidigt hade jag tänkt att kunna lämna några CV i centrumet. Har hört att de söker lite extra hjälp på någon leksaksaffär, så jag tänkte kolla där.
Nu kanske jag borde skynda mig lite om jag ska kunna hinna med allt, men vi hörs senare.
Ciao, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0