Saturday

Jaha, så har man haft blogg i tre veckor och inte ett ända ord har man fått in.
Men nu har man väll kommit fram till att det börjar bli dags (efter en del tjat från vissa).

Så, hur börjar man skriva blogg egentligen? Ska man berätta om sig själv eller bara skriva på?
tjaa, jag har ingen lust att sitta och beskriva mig i detalj om hur jag är och inte är, så ni får väll helt enkelt ta och hänga med i framtiden och få eran egen bild av mig :)

Jag kan ju börja med att berätta om en riktigt bra nyhet!
JAG FLYTTAR I JUNI!
haha, finally! det känns så otroligt skönt att jag, mamsen och Freddan äntligen ska ta vårat pick och pack att kila vidare till nästa bostad. Vi har iförsej inte bott i den här lyan så speciellt länge, men det känns bara bra att flytta, komma närmare alla vänner liksom. Ett riktigt stort plus i kanten är också att jag kommer bo sisådär 1min promenad ifrån min kära vän Annie! jippie!
Vi har redan börjat rensa lite bland saker och ting på vinden. Det är ju faktiskt inte såå himla lång tid kvar, det är ungefär 2 månader. Vi har tillträde den 1a Juni, så jag hoppas att det mesta är färdigt till avslutningen den 13e(har för mig att det var den 13e iallafall) eller åtminstonde tills då jag åker till Spanien den 27.
ååh vad jag längtar! Inte bara tills jag flyttar utan också till SOMMAREN! jag har en stark känsla av att det här kommer att bli en riktigt bra sommar, har så mycket planer som bara måste bli av.
Bl.a. Flytt i Juni, Spanien i Juni- början av Juli med Malin, Disas och min tradition-Båtresan!, förhoppningsvis Liseberg med Annie, Sandhamn och Skåne med Lisan, Tälta med vänner, och en jäkla massa annat skoj:)
Ser fram emot sommaren något enormt!

Jaha, idag är det lördag, igår vad jag med Malin ett tag på kvällen, vi gjorde inte så mycket, träffade två gamla vänner som vi inte träffat på länge, fast det var bara för en kort stund. När vi träffade de så stötte vi på Ellie, vilket var rätt kul eftersom att vi inte träffats på säkert ett år eller vad det kan vara, väldigt länge sedan iallafall.

Idag vaknade jag vid 9tiden, då jag gick ut och tog en promenad. Nu hade jag tänkt att göra klart en läxa som skulle vart inlämnad för länge sedan men jag har glömt bort den. Fast fastnade här istället.
Snart ska jag träffa Emma, och vi ska ha våran efterlängtade myskväll. Vi ska hyra någon bra film, laga mat, lägga ansiktsmask och se på filmen, ska blir hur kul som helst!

Föresten, jag vill passa på att säga att jag är riktigt glad att jag och Annie har börjat träffas mer och mer nu på senaste tiden, hon är verkligen en vän värd att nämnas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0