Wednesday

Godmorgon Sverige!
Vaknade för inte så länge sedan, och oj vad gott jag har sovit! Nu känns det faktiskt som att det här kommer bli en mycket bättre dag än gårdagen. Den var inte direkt den bästa, haha. Så vad ska jag göra idag? Jo först ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till stan för att söka jobb och så får jag trevligt sällskap utav Alexander och Daniela. Efter det ska jag till gymmet, och för ovanlighetens skull så längtar jag tills dess! Jag känner mig jättepigg och sugen på styrketräning samt på att springa, yey! Hoppas suget inte rinner ner i avloppet när jag duschar bara, haha.

Så, idag är det onsdag. Den dagen som brukade vara den härligaste dagen på hela veckan, för mig. För när man gick i skolan, och vaknade på morgonen och visste att det var onsdag, då kände man någon lättnad, eftersom då var det bara två dagar kvar efter att ha avklarat den, sen var det fredag -veckans bästa dag.
Ops, nu ringer D, måste skynda mig.
Puss Therese

Kommentarer
Postat av: johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag

2007-12-05 @ 12:01:54
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0