tja

Hello people! Har ni sovit gott? själv har man sovit som en gudinna. haha.
Jag, D och A hade det jättemysigt på stan igår, tog även en fika på John Chris. Blev dock inte så mycket jobbsökning för min del, vi gick mest runt och dreglade över alla ursnygga kläder vi hittade. Eller tja, iallafal jag och D. haha. När jag var hemma bytte jag direkt om och tog en promenad, sedan stötte jag på Malin och Annie, som skulle till A och lyckades även få med mig. Det var tänkt att vi alla skulle på en fest, eller snarare en stor tjejkväll, men min pappa är som han är, och sade att jag skulle vara tvungen att vara hemma senast halv tio. Så jag valde att istället gå hem direkt. Det kändes bättre så, skulle ändå inte hunnit säga Hej, innan det var dags att säga Då.
Men hoppas att ni andra hade det trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0