tagga ner er lite.

"HJÄLP! Britneys 16åriga syster är gravid, vilken katastrof! Det kommer sluta precis som det gjorde med Britney! Stackars barn! Varför ska Jamie förstöra sig själv på det här viset??"

Något i stil med detta är vad man läst den senaste veckan. Vad är det för fel med att bli gravid vid 16års ålder? Jag vet, ni tänker säkert "Man ska skaffa sig en karriär först och leva livet, ut och festa och blablabla..."
Men om man inte ser på fest som ett lyckligt liv? Som Jamie själv, hon var ju inte en tjej som var ute och kom hem sent, enlig mamma Lynne Spears? Man kanske älskar barn så mycket att det är det man vill leva för, det är det jag skulle tro. Eller så kanske hon blir gravid med vilja för att skapa rubriker, men det verkar mest otroligt sjukt. Så kanske är det barn hon vill leva med? Karriär det kan man alltid få iallafall, Bara att man kan bli 1-2 år försenad. Värre än så är det faktiskt inte? Det är ett stort ansvar, jag vet, men vi får hoppas att hon klarar av den unga mammarollen och vara glada för henne. Det är iallafall jag, att hon vågar ta ett så pass stort steg, jag har väldigt länge velat ha en liten bebis, men jag vet att jag inte skulle klara av det. Jag vill kunna satsa på en karriär först, och passa på att resa med vänner. Men visste jag att jag skulle klara av allt ansvar som gällde mammarollen, skulle jag helt klart kunna lämna resor och sena utekvällar för en liten bebis. Men, jag väntar, väntar man på något gott, så väntar man aldrig för länge =)


Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Håll utkik efter den nya kategori som snart lanseras. P R I N S I P E S A N -10.
Jag kommer att visa min och den hockeyspelande sjukgymnastens väg till en tio kilo lättare Prinsipesa. Följ med och se om vi kan göra det bättre än alla de miljoner bantningskurer som finns. Det kommer att bli en hel del videobloggning med en hel del komik, Välkommen!

2007-12-27 @ 11:40:22
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: anonym

riktigt bra sagt. jag är också glad för hennes skull!

2007-12-29 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0