Söndagar!

Halloj! Denna söndag har varit precis lika seg som, söndagar brukar vara. Och det får man lov att vara tycker jag. En söndag ska man bara ta det lugnt, lyssna på bra musik i sängen, se på TV, ja ni förstår, vara en soffpotatis helt enkelt, och det är fullt tillåtet på en söndag! haha.

Imorse när jag vaknade runt 7(?) märkte jag att jag hade 20 missade samtal och 7 obesvarade sms!
Det är så typiskt, folk ringer alltid när jag inte kan prata. Antingen sover jag, eller så hör jag helt enkelt inte. Jag är en typisk "svårt-att-lyfta-luren" människ enligt alla, och det kan jag faktiskt hålla med om! Haha!
Hursomhelst, när jag vaknade fick jag inte går ner för att göra frukost, fick heller inte gå utanför huset, paps är nämligen väldigt lättväckt och jag har blivit förbjuden att klampa runt i huset tidiga helgmornar. Huah!
Men men, jag överlevde, låg och kollade på Prison Break säsong 1, fram tills ungefär 12. Sedan började jag gå mot mami, tänkte ladda ner musik till Ipoden, men fastande hos A på vägen.
Men nu är jag hemma och har laddat ner en hel del ny musik. En speciell låt som Melissa tipsade mig om var Bubbly - Colbie Caillat. En otroligt mysig låt, så den rekomenderar jag verkligen!
Kan se om jag hittar den på Youtube.

Ohyes, I found it!

Lyssna på den, är den inte helt underbar? :)
Men nu ska jag ta mitt pick och pack och börja promenera hemåt, det är en bit att gå, så det börjar nog bli dags för det, under tiden kan ni få njuta utav denna härliga låt nämligen,

Bubbly - Colbie Caillat



Puss, Therese

Kommentarer
Postat av: Sawan

Jag älskar den där låten! :)

2007-12-04 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0