Snart är det dags!

Godmorgon allihopa! Haft en härlig natt?
Det har jag! Jag lade mig i sängen och tänkte glutta lite i gamla skolkataloger. Jag måste ha somnat riktigt snabbt för när jag vaknar ligger årskurs 1 uppslaget bredvid mig, Haha!

Idag är det våran sista dag på året, spännande att se hur det nya året kommer bli!
Planerna för kvällen ser lite varierande ut, men jag ska på en stor middag med nära och andra kära. Efter det är det inte riktigt bestämt. Men vi har ett antal olika alternativ så om det inte blir det ena, så blir det de andra. Jag och förmodligen ni också hoppas iallafall på en lyckad kväll, en kväll att minnas!

Innan kvällen så har jag en hel del att stå i. Först måste jag förbi Skäris eller Farsa och byta klänningen, sedan snabbt hem igen. När jag väl är hemma så ska jag göra iordning ånga och ånga ansiktet, därefter lägga en ansiktsmask och ta ett bad, hårinpackning, göra iordning naglarna så att jag kan sätta på lösnaglarna. Samt en hel del annat, det blir helt enkelt en liten makeover idag =)
Är jag den ända som längtar som en tok efter kvällen?



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har sovit oerhört bra, somnade runt 22 och vaknade runt 10(!) Och JA, jag längtar också som en tok :D

2007-12-31 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0