Saturday night!

Så har man landat hos paps igen, var ungefär tre veckor sedan jag träffade hela gänget.  Trots att det vart skönt att vara utan de ett tag så känns det faktiskt lite skönt att vara tillbaka.
Nu har jag nyligen vart nere och ätit tillsammans med familjen, Lowe, Lowes mamma Sussie och hennes man Thomas och deras barn, Tyra, Petter och Anton. Har inte träffat ungarna på över ett år så det var kul att se hur de vuxit och förändrats. De är små allihopa alltså. Anton är dock 13 har jag för mig. Och det var nästan skrämmande hur han hade förändrats, han har alltid vart en liten gullig kille, men nu.. Han har blivit jättelång (eller det kanske beror på att jag är så kort som det känns så) och dessutom har han blitt en punkare, en riktig punkare!
Snaggade sidor och en fet tuppkamm, eller var man kallar det. Svarta naglar, Jeansväst proppfull med nitar och broscher, trasiga jeans, feta kängor, yeah, you name it.

Just nu känner jag för att gå ut och träffa någon eller några, men måste gå ner och fortsätta vara social. Förhoppningsvis får jag gå ut senare.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0