Sammanfattning utav 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, jag var i Spanien med Malin och på Rhodos med Disa.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, inte ett ända

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var

5. Vilka länder besökte du?
Spanien och Grekland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, en hel del. Fast jag hoppas på att få uppleva nya, roliga saker 2008.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Bla 16maj, 20augusti. Det är flera stunder jag kommer minnas,
men minns inte datumet på de.

8. Vad var din största framgång 2007?
största framgång? Hm, att jag blivit mer säker i mig själv.

9. Största misstaget?
Haha, en misslyckad hemmafest.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har inte skadat mig, men sjuk, det har jag definitivt vart.

11. Bästa köpet?
 Det är så många köp som jag är riktigt nöjd med.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, väskor vilket jag älskar och man kan aldrig få för mycket utav de. Samt cigaretter (tyvärr!).

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är så mycket som gjort mig lycklig det här året. Alla härliga människor som jag umgåtts med och träffat. Samt att jag började i Globen, jag trivdes inte med inriktningen, men folket var bland de härligaste jag träffat.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
 Enrique Iglesias - Do you know, påminner mig om de sena kvällarna på stranden i Spanien. Fix me - Velvet, som påminner mig om när vi låg på solstolarna på Rhodos. Samt en hel del andra vår- och sommarklassiker.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, detta har vart ett toppenår.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hoppat bungi-jump

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oj, slet på håret kanske?

18. Hur tillbringade du julen?
Fikade med släkten, sedan var det bara jag och familjen.

19. Blev du kär i år?
Njae, kär och kär, det kanske är att ta i. (ängel)

20. Hur många one night stands?
Hahaha, that's private!

21. Favoritprogram på TV?
Ser inte så mycket på TV, men när jag väl gör det så är det American funniest homevideo! och PB

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, verkligen inte.

23. Bästa boken du läste i år?
Ska jag vara ärlig så har jag bara läst en bok som jag minns iår, och det var
Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf. Och den var faktiskt helt okej.

24. Största musikaliska upptäckten?
Euhm.. Jag har börjat lyssna på en hel del gamla artister som jag aldrig lyssnat på tidigare, t ex Elvis, Bruce Springsteen, Bob Dylan, The Ramones, The all- American rejects, Takida, Sister hazel, New Seekers m.fl.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, allt. Fast jag hade inte nämnt allt, men när jag väl fick de, så märkte jag att det var precis
vad jag behövde och ville ha.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En utomlandsresa. Fast det dröjer inte så länge innanfödelsedagen kommer :)

27. Årets bästa film?
Det finns flera, men Norbit är grymt kul!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag har grillfest hemma med nära och kära.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre väder.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Hum, blandad?

31. Vad fick dig att må bra?
Alla underbara mnniskor som man spenderade dagar och nätter med.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Shanning Tatum, Dominic Purcell, Lane Garrison, Bruce Springsteen i sina yngre dar) och Wentworth Miller.
samt Oliver James.

33. Vem saknade du?
Jag har haft alla i min närhet hela tiden, bortsett från min Lisan som bor i Skåne och Malin som är bortrest nu under en lång tid!  

34. De bästa nya människorna du träffade?
ALLA! jag har träffat så himla många nya, och alla är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0