Så var den glada julen slut.

Igår var det verkligen en toppendag för mig och resten utav familjen. Tidigare på dagen för släkten förbi och vi pratade och hade det trevligt, efter det åkte de vidare till Jeanette (min moster) och vi blev ensamma kvar, supermys! Vi såg på Kalle anka, såklart(!) och åt julbord. Sedan var det dags för julklappsöppning. Egentligen hade jag inte önskat mig något utav mams, bara en ny, hel mp3/Ipod, eftersom min Ipod är totalt sönder. Så det blev det. Ska även få en ny Tv, efterlängtat! Bortsett från dessa tekninska prylar så blev det inte så mycket mer, istället ska vi ut och shoppa. Vilket känns mycket bättre än en massa paket som jag egentligen kanske inte har något större behov utav. :) Jo, just det, jag fick Bruce Springsteen - Greatest hits.

Julklapps lista 2007:
Pengar till en valfri resa inom Sverige, t.ex Ullevi för att se Springsteen, eller kanseke Gotland. Kan även ta det som ett bidrag på en utomlandsresa som jag förhoppningsvis får i födelsedagspresent.
Pengar
En lampa och andra småprylar till rummet
En väska, från Dolce & Gabbana
Dator
En film, minns dock inte vad den heter just nu. Däremot minns jag att det var en riktigt sorglig film, grät under den största delen utav filmen.
Playstation 2, så nu kommer jag kunna sitta och nörda mig precis när jag vill =)
Lite smycken
Biobiljett
Springsteenskiva
TV, som jag dock inte fått ännu, men vi ska åka och kolla efter en snart.
Dildo (utav A)
+ en kommande Shoppingrunda!
Jag tror det var allt, det är iallafall det som jag minns nu för tillfället, haha.

Och nu över till det som jag köpte.
Mamma gav jag ett halsband och ett väldigt fint glas med något smycke hängandes på, i detta glas (eller vad man kan kalla det) så ska man ställa ett värmeljus. Fredric fick ett dataspel. Pappa gav jag After shave och rökhyvlar (fråga inte!). Hillevi fick doftljus med doften utav choklad, de luktade så gott att jag nästan funderade på att sno det ena, haha. Lowe fick ett After shave från Adidas. Sen var det nog inte så mycket mer. Jag har iallafall haft en toppenjul!
Nu är det bara Nyårsafton som väntar! =)
Nu ska jag lägga mig och leka med Crash och kontrollern, haha!
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0