Peppmusik toppen

Dessa är mina Gymfavoriter: 

  • Girls aloud - Jump (Jump in)
  • Diana Ross - I'm coming out
  • Michael Jackson - The way you make me feel
  • Aretha Franklin - Rescue me
  • Gwen Stefani ft. Damian Marley - Now that you got it
  • Gwen Stefani - Rich girl
  • Wyclef Jean ft. Akon - Sweetest girl
  • Stevie Wonder - Isn't she lovely
  • Shania Twain - Man! I feel like a woman
  • Jerry Williams - Rock your heart away
  • Bruce Springsteen - Dancing in the dark
  • Brick & Lace - Get that clear
  • Blondie - Maria
  • Blondie - One way or another
  • Bobby Valentino - Anonymous
  • Tilly Key - You'll never be the same
  • Daughtry - Over you
  • David Guetta - Love don't let me go
  • Fall out boy - This ain't a scene, It's an arms race
  • Fall out boy - Thanks for the memories
  • The foundations - Build me a buttercup
  • Sunblock - I'll be ready
  • Sunblock ft. Sandy - Baby baby
  • Sunblock - First time
  • Martin Stenmarck - Blundar

Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Alex

jo, låter som en smart idé =) ... tack och gott nytt år! ( i förskott ;P )

2007-12-29 @ 23:44:57
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0