myshelg

Än  så länge har den här helgen vart väldigt lugn, har inte gjort någonting. Har tvingat mig själv att stanna inne för att kunna bli frisk till nyår! Igår så tog jag det lugnt all day long, C kom förbi senare på kvällen. Vi såg på film, vart dock inte särskilt mycket filmtittande, vi pratade mest istället. Haha.
Jag hade redan somnat när han bestämde sig för att kila hemåt. Så trevligt sällskap kan jag vara, haha.

Idag var det tänkt att det skulle bli bio, men vi strundade i det. Det fanns inte så mycket att välja mellan och jag är hellre inne och försäkrar mig om att jag är helt frisk tills på måndag! Så istället kommer A över och vi ska prata, gotta oss med något smarrigt och skriva nyårslöften. Haha! Har aldrig någonsin lyckats hålla de, så jag tänkte ge mig in på ett nytt försök. =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0