Merry Christmas!

image62 Godmorgon! Vaknade för inte så länge sen, ska snart gå och äta frukost med Alexander, Fredric och mamsen. Mys. Trots att jag inte har någon som helst julkänsla så känner jag ändå lugnet som närmat sig de senaste dagarna, och idag är det här helt. Så idag är det julafton, spännande. haha.
Har dock redan haft en liten julafton hos pappa tidigare i år, för en vecka sedan. Ätit julbord och allt, så jag ska inte klaga :)
Jo, igår vad jag hos Annie och vi bytte julklappar, vill ni veta vad vi hade köpt? Annie hade köpt en dildo, och ingen liten inte, den är gigantiskt! haha. och så hade hon även köpt en annan sak, men det behöver jag inte nämna. hah!
Till Annie hade jag köpt; en film för de med sömnproblem. Den heter Sömnproblem The Movie. Superkul, verkligen! Den handlar om cirka 700-800 får som hoppar över ett hinder, samtidigt som en man räknar de i tur och ordning med en mycket trött röst! Och jag måste säga, jag höll på att somna i butiken! Så om ni har sömnproblem så rekomenderar jag den verkligen, ni hittar den på Buttericks. Hahaha!
Sedan, brist på egen fantasi så köpte jag en dildo jag med. Dock en mycket mindre, men den hade faktiskt ett finger! om ni förstår vad jag med det? Tyvärr så bet visst Max sönder den senare på kvällen, så jag antar att den aldrig hann komma till användning.
Efter att ha köpt filmen och staven så hade jag gått över min budget, så det blev bara en liten sak till:
"Du känner ingen Ella, men nu får du en .... " Svårt? haha, det var en Nutellaburk som låg och gömde sig innanför omslagspapperet. Hursomhelst, nu blir det frukost, efter det ska vi börja göra oss iordning och sedan väntar vi släkten :)


image63

Kommentarer
Postat av: Alex

kunde tyvär inte fixa några Springsteenbiljetter =/ (seg och svara haha :p) var du där? :)

God jul! :)

2007-12-24 @ 19:35:57
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0