Måndag

Tjolahopp!
Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, eller tja, tre dagar sedan. haha, men jag har faktiskt inte haft tid. Dessutom var jag borta fre-lörkväll. Det var supermys. Lyckades dock inte få mig en enda blund på ditvägen, smått jobbigt, men det var kul ändå. Innan vi åkte umgicks jag lite med Adrian,Malin och Gustav, även Marcus kom förbi senare. Vi hyrde film, något med Göteborg, minns inte vad den heter(!?). Men jag hann tyvärr inte se, jag var tvungen att trava till Annie.
Minns inte exakt vad klockan var när jag kom hem igen i lördags, men tror att det var runt nio? But I'm not sure! Då kom iallafall Melissa över, sov hos mig, hade tänkte träffa M, men jag somnade, som vanligt. haha.
Igår var jag i Nynäshamn för att gratta min farmor som fyllde 60. Då träffade jag även mina kusiner, Lina och Smilla. Det var föresten första gången som jag träffade Smilla, hon är tre år och den sötaste lilla prinsessan jag någonsin sett, har tyvärr ingen bild på tjejerna men kan se om jag hittar någon senare.
Vid 5 åkte vi hem, skulle förbi Hägersten och lämna av farmor, samtidigt gick jag och hälsade på världens bästa Daniela som också bor där, och vi kom överens om att vi ska börja träffas oftare, oh yes! Vi ses i stort sett aldrig. usch.
Efter det rullade vi hemåt, jag träffade M och vi tog en liten promenad. Efter det gick var och en hem till sitt. Jag gick och lade mig och såg på CSI (har jag för mig att det var).

Idag är det måndag, den tionde December, och idag är Brucan i stan, han ska ha konsert i globen ikväll. Jag måste erskänna att jag är oerhört(!) avundsjuk på er som lyckats få hans biljetter till ikväll och Ullevi. Jag kämpar fortfarande med att få biljetter till den 5e Juli. Wish me luck! ;)
Nu ska jag försöka få tag i min syo och tala om att jag hittat praktikplats. Har försökt nå henne ett antal gånger, men hon verkar vara en väääldigt upptagen människa. haha!
Om inte annat så åker jag dit, hade ändå tänkt att hälsa på alla snyggingar den här veckan, så det blir väl två flugor i en smäll. =)
Puss, Therese

Kommentarer
Postat av: M

Bruce Springsteen! Wuhuu! :-) Låter som en myspys dag det där. Puss på dig själv förresten!/

2007-12-11 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0