Kalas!

Hey there!
Har egentligen inte tid att skriva nu, har en hel del jag måste hinna med idag, ville mest bara tala om att jag börjat på praktiken nu, andra dagen idag. Och jag måste säga att det är nog bland det bästa jag gjort, jag är som förälskad i dessa småbarn, de är toppen! Iförsej har det bara gått två dagar nu, men jag har svårt att tänka mig att jag kommer tröttna på de, de är bara helt underbara! Dessutom har jag redan paxat en man, han är nog den mest söta ungen jag någonsin sett, så vi ska gifta oss om sisådär 20 år, haha. Jag får tyvärr inte ta något foto på sötnosarna, det är tydligen förbjudet, hur mycket jag än skulle vilja. Lite synd. Men de är hur söta som helst, ni vet småbarn ;)
Nu måste jag kila vidare till gymet, sen ska jag och mams till Skärholmen, farsta eller om det kanske blir stan, vi får se.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0