It's true!

Ni kommer inte att tro era ögon när ni läser det här, vet ni vem jag lyssnat på all day long? Janis Joplin!
Det började med att jag bara satte på klassikern Mercedes Benz med Janis. Sedan så spelades hela albumet upp, och vet ni? jag gillade det! Det förvånade mig själv, med tanke på att jag aldrig vart speciellt förtjust i hennes musik. Men helt seriöst så tycker jag nästan att den var härlig att lyssna på. Inte direkt den typen av musik som jag skulle sätta på för att tagga till mig inför fest, men härligt att lyssna och ta det lugnt till bara.

image67

Kommentarer
Postat av: Sofie Andersson

vad mys och tack för tipset. ska nog ta och ladda ner lite låtar med henne :)

2007-12-28 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0