It's friday baby!

Yes, nu är det fredag!
Idag har jag tränat, åh så skönt det var! Eftersom skåpen är så trånga där så lämnade jag jackan hemma, tog bara en vanlig jumper. Bara därför så öste det ner regn när det var dags att knata hem igen. Gissa om jag var genomvåt? JOTACK! inte lika skönt som självaste träningen.. Men jag överlevd ;)
Nu ska jag snart kila mot Stuvsta och möta Adrian, Malin och antagligen Gustav. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det lär väl bli att vi drar in mot stan och tar en fika eller något liknande, jag måste ändå kolla på lite väskor och underkläder. Fick lite pengar utav bästa mami igår.
Ikväll, runt tiotiden beger sig jag och A mot Ullared. A's pappa bjuder på biljetterna, så det kan man inte tacka nej till. Det ska faktiskt bli riktigt mysigt. Vi är tillbaka imorgon vid samma tid. Så om vi inte hörs imorgonkväll/natt så hörs vi antagligen på söndag :)
Ha en supertrevligkväll! Puss, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0