hejhopp!

hallå där!
Idag har jag inte gjort så mycket, vilket berott på att jag inte mår särskilt bra, tror jag börjar få feber eller något liknande, synd.
Dagen började med att jag fick släpa mig själv upp ur sängen klockan 8, eftersom jag skulle möta Raul vid 10tiden. Jag skulle få mer information inför arbetet som börjar på måndag, då ska jag nämligen börja praktisera på ett dagis, jippie! Så vi får hoppas på att jag inte fortfarande är risig då!
Efter det har jag inte gjort någonting alls, sovit lite och tagit det lugnt framför tvn, lite trist dock men samtidigt väldigt skönt. Har kollat på filmen "Oss torpeder emellan" och jag måste säga att den var riktigt roande, perfekt när man är sådär lagom uttråkad. Och att Bruce Willis var med i den var ett stort plus! Han är så sjukt charmig. Ingen kan väll ändå säga emot det?
Christopher hade tänkt komma förbi, men ingen utav oss var direkt på hugget - jag hade ingen lust att smitta ner någon, och han hade tydligen halsbränna. Så vi föredrog telefonsällskap istället ;)
Imorgon blir det julafton hos pappa, eftersom jag och Fredric åker till mams sedan och Jonathan och Adam åker vidare till sin pappa och ska fira jul där, så det var såhär det fick bli. Det är nog det här som är det bästa med att ha skilda föräldrar, att man får äta två smaskiga julbord! Ooooh, Love it!
Jaja, godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0