Happy birthday sweetheart

Kom precis hem efter att ha träffat A en stund nu på kvällen, det blev inga löften som jag hade hoppats på, vi hade så mycket annat för oss. Haha.
Nu ville jag mest säga godnatt, tänkte faktiskt slänga mig ner i sängen och dregla lite framför Prison break ;) Ska nämligen upp tidigt imorgon och shoppa med mami och jag behöver mig en riktig sömn inatt, det blev inte speciellt många inatt..

Ville också passa på att säga grattis till min älskade lillebror som inte är så liten längre. Därför att i skrivande stund så blev han 11 år för exakt 34 min sedan.  Hurra hurra hurra HURRA!
Nu dröjer det inte länge innan den lillskiten blir tonåring, men för mig kommer han alltid att vara den där lilla fjärten som aldrig lyssnar på vad man säger och som alltid stör. Men jag älskar honom ändå. =)

  


De första bilderna är ungefär 9 eller tio år gamla, jag tror att han var 1 år där. Den sista togs i somras på Rhodos och fråga inte vad det är han försöker bygga med sanden, haha!
Den där apliknande bilden, han ser nästan likadan ut fortfarande när han äter, hahah! ;)
Puss och godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0