Godmorgon!

Hejdär, vaknade för ett par timmar sedan, förstår dock inte varför jag vaknar så tidigt nuförtiden. Det är iförsej väldigt skönt att vara uppe i lagom tid så att man inte sover bort hela dagen, men fyra är väl att överdriva? Hursomhelst, jag har inte gjort så mycket, kollat på Beck - i guds namn och Det tysta skriket.
Nu satte jag mig för ett tag sedan och började ladda ner lite musik och filmer.
Håller bland annat på att lada ner Prison Break, andra säsongen. Känns dock lite onödigt med tanke på att Annie har den och att jag redan har sett hälften, så skulle lika gärna kunna se på den tillsammans med henne. Men jag är helt fäst vid den. Egentligen blir man mest irreterad och störd när man ser på den, men man kan verkligen inte sluta kolla när man väl har börjat. Helt klart omöjligt.
Dominic Purcell ("Lincoln Burrows") , samt Lane Garrison ("David "Tweener" Apolskis") och naturligtvis Wentworth Miller ("Michael Scofield") , Ouf! Vilka snyggingar!
Nu ska jag städa mitt rum och hoppa in i duschen, sedan bär det av mot stan tillsammans med M! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0