Gamla godingar

Kom precis hem efter en långpromenad, hade ingen lust att gymma (like always). Gick istället mot paps. Nu sitter i sängen och bloggar. Lyssnar på Elvis. Lowe har omprogrammerat hela våran dator, så alla bilder och all musik försvann, allt som fanns kvar var papis musik, så nu ska jag lyssna på gamla godingar, Bruce Springsteen, Bob Dylan, David Bowie med mera. Riktigt bra, man behöver lite variation här i livet!

På vägen hem kommer jag att tänka på Nina, på hur kul det skulle vara om jag fick lov att åka med henne till Thailand i april, men får jag det, får jag aldrig lov att åka i sommar också, så det gäller att prioritera där. Samtidigt som jag vill åka till Dublin eller Göteborg för att se Bruce. Det blir lite mycket. Dessutom ska hela familjen utomlands, som vanligt. Den här gången funderar de på Afrika. Så det blir mycket pengar som jag behöver be om. Men men, vi får se hur det blir :)
Hursomhelst, när jag kommer att tänka på det där med Thailand, kom jag att tänka på Malin, som snart ska dit. En väldigt lång tid, hon åker den 12e har jag för mig. Hon kommer inte vara borta en kort tid heller för den delen, närmare 2 månader blir hon borta. Det är helt förjävla sjukt hur mycket jag kommer att sakna henne! Det kommer kännas så tomt. Hon är liksom en liten solstråle som skiner och alltid piggar upp en. Jag älskar henne!
"Vi är ett jäkla dreamteam, du och jag. Passar tokbra ihop!"



image53

Nu ska jag ner och äta lite middag, Jonathan har lagat maten på alldeles egen hand för första gången i sitt liv, det återstår att se hur det smakar . Haha!
Puss, T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0