Finally!

Så var det torsdag (redan!?), vilket betyder att det är fredag imorgon. Det känns dock lite trist, med tanke på att jag faktiskt börjar känna mig riktigt risig, jag avskyr att vara sjuk under helger! Urk..
Igår var jag med Nina, åkte hem till henne och fasen vilken fin lägenhet, å vad jag vill bo inne i city! När jag skrapat ihop de pengarna ska jag minsann flytta dit! Helt utan tvekan! Hursomhelst, vi hade det jättemysigt, pratade om allt och ingenting. Fick även höra att klassen förändrats hur mycket som helst efter att jag slutat, spännande. Måste ta och åka dit någon dag!
Just det, igår var jag även på ett möte hos en syo från Huddinge, nu är det klappat och klart, jag börjar praktisera på måndag, jiho!
Torsdagen har jag tillbringat tillsammans med A, spelade lite tvspel, sen fick jag skjuts hem, lagade lite mat och så. Sedan såg jag att jag fått ett sms från Emmy, så var tvungen att ringa henne. Åh vad jag saknar den tjejen! det var hur roligt som helst att prata, verkligen! Förhoppningsvis ska vi ut tillsammans i helgen, wey! ;)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt och träffa Raul imorgon. Sov så gott!
Puss på er.
Therese

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0