Donuts och ballerinakakor

Halloj!
Har precis fikat med familjen och gottat mig med en halv donut och Ballerina kakor. Eftersom min kära lillebror fyller år så kom även farmor och Lowe över. Han verkade bli supernöjd med sina presenter, speciellt nöjd med presenten från Lowe kan jag kan tänka mig, han flög nämligen utav lycka. Det var en xbox och en hel hög med spel. Utav oss andra fick han annat smått och gott.
Vi ska snart kila iväg och bowla, och för första gången sedan vi flyttade ihop ska jag med och umgås lite. Passar bra nu sådär näst sista dagen på året =) Dessutom var det en evighet sedan jag bowlade sist, tror det var när vi gjorde det med klassen en gång i 6an. Så det ska bli kul att se hur det går, haha!

Imorse var jag och mum i Skäris, köpte ett par lackleggings, lösnaglar, en klänning som jag länge spanat in men som visade sig sitta riktigt illa, eller det var nog mest urringningen som var ful. Så den måste jag åka och byta imorgon. Köpte även en BH som jag inte hann prova, och var inte heller något kap, den var alldeles för liten. Så gick direkt till Huddinge C när jag kom hem och bytte den till en större. Mötte även Melissa där, trevligt med lite sällskap.
Men nu ska jag kila ner igen och vara social. Efter det bär det av mot bowlinghallen ;)
Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0