Amanda eller Marie?

Jag har aldrig direkt följt Idol, men jag har sett en del avsnitt, och av det som jag sett så tycker jag att både Amanda och Marie är värda vinnare. Båda är unika på så olika sätt. Marie har en otrolig pipa och sjunger som en jag vet inte vad, hon är verkligen hur duktig som helst! Medans Amanda är grym att lyssna på, hon har den där sköna rösten, som får en lycklig på något sätt, hon är helt enkelt grym! Så jag kan fortfarande inte svara på vem jag tror kommer ta hem vinsten av Idol 2007. Innan Daniel åkte ut, hade jag en känsla av att han skulle göra det. Inte för att han var min favorit, men för att han var sjukt bra. Men nu vet jag inte längre faktiskt. Så nu frågar jag er, vem tror ni på? 

image55

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är svårt, men jag chansar nog på Amanda:)

2007-12-06 @ 13:39:43
Postat av: disa

AMANDA!

2007-12-06 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0