Ål på banan

Hejhopp! jag har något riktigt pinsamt att berätta, såhär var det.
Bowlingen började bra, (vi hamnade naturligtvis bredvid ett gäng guys i arton eller nittonårsåldern) faktiskt oerhört bra för att inte ha spelat på sisådär 4 år.
Framåt slutet började det dock gå lite sämre, jag började tappa kloten i golvet flera gånger, det skedde väl ungefär 5 gånger (på rad). Efter ett tag så började tålamodet rinna ur mig, så jag bytte klot till ett lättare och med betdligt mycket mindre hål. Det var nämligen ett klot för småbarn. Så jag valde det i hopp på att det skulle gå bättre, jag tar sats och rullar (närmare bestämt kastar) iväg klotet, och vad tror ni händer? JA, jag flyger med det där satans klotet, ut på banan! Inte nog med det, eftersom banan är så pass oljig så kommer jag inte heller upp! Jag kände mig precis som Bambi på is! Så där låg jag och krälade som en ål. hahaha!
Som tur var, hade grabbarna bredvid precis packat ihop och börjat gå mot utgången, så jag hoppas att de inte såg.
Iförsig var de turkar och talade inte äns svenska, så jag har väl inget att skämmas över. Men det var inte det mest .. hum.. opinsammaste(?) som jag vart med om! haha.
Jaja, undrar när det blir bowling nästa gång? ;)

Hur som helst, nu ska jag nog hoppa ner i min stora säng och se på tv. Måste nog erskänna att jag verkligen saknat den dessa två veckor som jag tillbringat hos mum! Oh yes.
Så inatt ska jag minsann sova riktigt gott! Det är trots allt sista natten 2007. Hoppas ni också får er en riktigt härlig sömn!  =)
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0