4/12

Hey there! Kom nyss innanför dörren efter att ha tagit en sväng förbi Farsta med A, skulle egentligen kanske åkt med L, men jag var där väldigt tidigt så det blev inte av. Efter det var det tänkt att jag skulle med A och R till haninge, men jag hade ingen lust, så jag åkte hem istället. Nu sitter jag här, ska snart till gymmet, känns som att det är en evighet sedan jag tränade sist.
Just nu längtar jag verkligen till julen, alla julklappar och Kalle Anka (haha). När vi gick runt i farsta idag och såg all julbelysning oh de klädda julgranarna så fick man en sådan härlig känsla. Jag älskar julen! och att man bara får vara med om julafton en gång om året, gör det ännu mysigare, då har man tid till att både avsky och längta efter den. Jag menar, under sommaren längtar man ju sällan efter vintern, då stannar man gärna på stranden för alltid (iallafall jag), sen när hösten börjar närma sig, där det nästan det ända man tänker på, "åh, snart är det jul!" all the time. Det ända problemet just nu är bara att snön fattas, lite tråkigt. Men vi får hålla alla våra tummar på att den snart kommer! right? :)
Puss T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0