27 dec

Godmorgon! Igår rusade jag och Melissa omkring på stan i hopp på att fynda lite clothes, jag hittade nästan ingenting, trots att jag var där från klockan 10 till 18, jag var inte lite trött i benen på vägen hem måste jag erskänna. Men några plagg fick man som tur vad med sig.
Under mellandagsrean blir alltid butikerna rena rama bombnedslaget - Hälften utav kläderna hamnar på golvet och alla trampar omkring på det. Lider med de som arbetar där och ska behöva sortera allting på nytt efter.
Melissa som hoppades på att hitta en ny mobil, hittade tyvärr ingen, den som hon ville ha var slut i varenda butik.
På kvällen träffade jag ett par kompisar och hade det mys.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för att ta mig mot stan, ska bara köpa lite skor som jag hittade igår, men hade svårt att bestämma mig om vilka jag skulle välja, men jag får lov att ta båda istället =)
Senare ikväll var det egentligen bestämt att jag skulle vara hemma med Fredric, men det låter som ändrade planer, skönt..
Ciao, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0