1 December!

Jahapp, så var det den första december och imorgon är det den första advent, mys! dock är det inte lika mysigt att det inte är särskilt vitt ute, bara grått och svart. Jag känner ingen som helst julstämning med detta väder måste jag erskänna. Någon mer som känner som jag? En gång om året får vi uppleva årets (vanligtvis) mysigaste högtid, nämligen julen. När det är jul- och nyårsafton ska det vara kallt, och när det är kallt då ska det bannemej vara snö ute! Man blir så trött och irreterad utav det här mulna vädret, blä!
Nog om det, igår hade jag, Annie, Malin, Melissa och Caroline en mysig kväll. Från början hade vi planerat att kila på fest med en vän till A, och hans vänner. Men när vi mötte de, visade de sig vara helt annorlunda en vad vi tänkt hos. Haha! Så det sket sig:) sen gick vi tillbaka till A och kvällen fortsatte med härligt snack. Efter en stund knallade Malin och Melissa mot bussen, och  och jag blev ensamma kvar. Vi blev såklart fastklistrade framför Crash, like always. Jag somnade väldigt fort, hade en fruktansvärd huvudvärk, har t o m. fortfarande lite ont. Men det går säkert över snart:)
Nu hade jag tänkt att gå till gymmet, men såg att de stänger fyra, så det var ingen idé, egentligen kanske inte det vore så bra, med tanke på min huvudvärk, så det gjorde väl inget. Får lov att träna lite lätt här hemma istället. 
Puss sålänge

Nattens :
A till sin pappa: Therese vill ha hans barn!
T: Nej, jag vill ha barn med honom.
A: Ja, du vill ha hans barn, det var det jag menade.
T: jaha, jag trodde du syftade på att jag ville ha hans barn, alltså hans son, som min pojkvän.
A: Va? nej varför skulle du vilja det? han är faktiskt bara ett år äldre än dig!
Hahaha!

Antar att de flesta inte har en aning om vem vi talar om, men det får ni klura på, det förblir nämligen en hemlis!

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som en mysig fredag! jodu,känner också att det är tråkigt med detta väder runt jul. ska vara vitt...igentligen. =) ha en mysig lördag!

2007-12-01 @ 15:30:43
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0